ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад у відділ ЦНАП у Коршівській сільській раді ОТГ
Дата: 28.07.2020 16:45
Кількість переглядів: 610
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад у відділ ЦНАП у Коршівській сільській раді ОТГ:
начальник ЦНАПу (1 штатна одиниця), адміністратор (2 штатні одиниці), державний реєстратор (1 штатна одиниця), спеціаліст І категорії (1 штатна одиниця)
Документи приймаються до 26.08.2020 року.
Найменування посади та умови праці
|
- Начальник ЦНАПу (1 штатна одиниця)
- Адміністратор (2 штатна одиниця)
- Державний реєстратор (1 штатна одиниця)
- Спеціалісь І категорії (1 штатна одиниця)
- Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги».
|
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду
|
Вимоги до претендентів на вакантну посаду начальник ЦНАПу:
- громадянство України;
- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
- вільне володіння державною мовою.
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
- знання чинного законодавства України;
- досконале знання комп’ютера і володіння ним;
Вимоги до претендентів на вакантну посаду адміністратора:
• громадянство України;
- вища освіта не нижче ступеня бакалавр;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 1 року;
- знання чинного законодавства України;
- досконале володіння державною мовою
- досконале знання комп’ютера і володіння ним.
Вимоги до претендента на вакантну посаду державного реєстратора:
- громадянство України;
- знання державної мови;
- знання чинного законодавства України;
- вища освіта за спеціальністю правознавство;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 1 року;
- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).
Вимоги до претендентів на вакантну посаду спеціаліста І категорії
- вища освіта не нижче ступеня бакалавр;
- знання чинного законодавства України;
- досконале володіння державною мовою;
- досконале знання комп’ютера і володіння ним;
- громадянство України;
- без вимог до стажу роботи.
|
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання
|
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- копію військового квитка (для військовозобов’язаних)
- копію документа про вищу освіту;
- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи;
- 2 фотографії 3×4;
- заповнену особову картку встановленого зразка;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
- Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
Документи подаються у Коршівську с/р ОТГ: с. Коршів, вул. Шевченка, 23 відділ загальної та організаційної роботи
Відповідальна за надання інформації про конкурс та прийом документів для участі у конкурсі - головний спеціаліст з кадрових питань Івасютин І.Я ( т. 096 711 52 12).
|
« повернутися