ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад у Коршівській сільській раді
Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови КМУ від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», розпорядження Коршівського сільського голови №30 від 01.03.2021 року, виконавчий комітет Коршівської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
Головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності -1 (одна) штатна одиниця.
Загальні вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування не нище бакалавра, стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на керівних посадах в інших сферах управління не менше 1 року; вільне володіння державною мовою.
Вільне володіння персональним комп’ютером та офісними програмами.
Начальник служби у справах дітей - 1 (одна) штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги до начальника служби у справах дітей – вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
Бажаючі взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії такі документи:
- копія паспорта громадянина України;
- письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади в місцевому самоврядуванні, до якої додається резюме в довільній формі;
- письмова заява щодо не застосування до особи заборон , визначених ч.3 або 4 ст. 1 Закону України «Про очищення влади» та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
- заповнену особову картку (форми П-2 ДС) з відповідними додатками);
- дві фотокартки розміром 4×6 см.;
- копії документів про освіту;
- копію військового квитка;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2019 рік, подану на офіційному сайті НАЗК.
Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу.
Документи подаються у Коршівську сільську раду: с. Коршів, вул. Шевченка, 23 відділ загальної та організаційної роботи
Відповідальна за надання інформації про конкурс та прийом документів для участі у конкурсі – т.в.о. головний спеціаліста з кадрових питань Петруцяк Г.А. т. 096 831 38 92.