Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад
Коршівська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад –
начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності,
головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності,
головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту, культури, туризму,
державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»,
завідувача сектору з юридичних питань,
спеціаліста сектору з юридичних питань,
завідувача сектору з військового обліку та мобілізаційної роботи,
спеціаліста сектору з військового обліку та мобілізаційної роботи.
Вимоги до претендентів на вакантні посади:
Начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності – 1(одна) штатна одиниця: громадянство України, повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на керівних посадах не менше 2 років. Вільне володіння державною мовою (розмовна та письмова). Вміння працювати з людьми та документами. Вільне володіння комп’ютерними програмами.
Головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності – 1 (одна) штатна одиниця: громадянство України, вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра за напрямом освіти «Економіка», «Бухгалтерський облік», досвіт роботи за фахом, Вільне володіння державною мовою (розмовна та письмова). Вміння працювати з людьми та документами. Вільне володіння комп’ютерними програмами.
Головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту, культури, туризму – 2 (дві) штатні одиниці: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, досвіт роботи за фахом, вільне володіння українською мовою, вільне володіння комп`ютером.
Державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» – 1 (одна) штатна одиниця: громадянство України, повна вища освіта відповідного напрямку, Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку) (за наявності), стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі. Вільне володіння державною мовою. Вміння працювати з людьми та документами. Вільне володіння комп’ютерними програмами.
Завідувача сектору з юридичних питань – 1 (одна) штатна одиниця: громадянство України, повна вища освіта відповідного напрямку, стаж роботи за фахом на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років, вільне володіння українською мовою, знання Конституції України, Законів України, вільне володіння комп`ютером.
Спеціаліста сектору з юридичних питань – 1 (одна) штатна одиниця: громадянство України, вища освіта не нижче ступеня бакалавра, досвіт роботи за фахом, вільне володіння українською мовою, знання Конституції України, Законів України, вільне володіння комп`ютером.
Завідувача сектору з військового обліку та мобілізаційної роботи – 1 (одна) штатна одиниця : громадянство України, повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі, вільне володіння державною мовою. Вміння працювати з людьми та документами. Вільне володіння комп’ютером.
Спеціаліст сектору з військового обліку та мобілізаційної роботи – 1 (одна) штатна одиниця : громадянство України, вища освіта не нижче ступеня бакалавра, досвіт роботи за фахом, вільне володіння українською мовою. Вміння працювати з людьми та документами. Вільне володіння комп’ютером.
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання:
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- копію військового квитка (для військовозобов’язаних)
- копію документа про вищу освіту;
- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи;
- 2 фотографії 3×4;
- заповнену особову картку встановленого зразка;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
- Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
Документи подаються в Коршівську с/р ТГ: с. Коршів, вул. Шевченка, 23 відділ загальної та організаційної роботи
Відповідальна за надання інформації про конкурс та прийом документів для участі у конкурсі - головний спеціаліст з кадрових питань Скора І.Я. т.0686202455